České šperky USHI oslavují minulost, nová kolekce využila historické formy na brože a knoflíky

Česká šperkařská značka USHI přichází s novou kolekcí Reborn. V pořadí jubilejní desátá řada náušnic propojuje minulost s přítomností, což šperkům dodává nadčasovost. Nejde pouze o metaforu, designy této řady totiž vycházejí z historických forem na knoflíky, brože a další dekorativní prvky, z nichž některé pamatují i 50. léta 20. století. Kolekce Reborn prostřednictvím osmi designů náušnic oslavuje eleganci vintage motivů a přetváří je pro dnešní svět.

Zapomenuté tvary znovu ožívají

Kolekce Reborn je příběhem transformace, v němž se historické šperkařské motivy znovu probouzejí k životu. Po mnoha desetiletích se vracejí v moderním hávu, který však respektuje původní estetiku. Každý kousek z desáté kolekce je inspirován detaily z minulosti – od dekorativních vzorů, které kdysi zdobily textilie, až po geometrické tvary s jemným reliéfem – a přináší jiný příběh.

„Reborn není pouhou kolekcí šperků, je zároveň i poctou historii, umění a inovaci. Pečlivě vybrané původní formy na knoflíky nebo třeba brože, které jsou leckdy staré až sedmdesát let, jsme využili tak, aby v podobě náušnic nesly nádech nadčasové elegance a byly nositelné v každodenním životě,“ říká o nové kolekci Dominika Šťovíčková, spoluzakladatelka české šperkařské značky USHI. „Chtěli jsme, aby kolekce působila jako elegantní most mezi minulými generacemi a současností,“ doplňuje Dominika Šťovíčková.

Osm designů, osm příběhů

Reborn tvoří celkem osm unikátních designů a přináší jak minimalistické, tak výrazné tvary. Zatímco některé z nich se již na první pohled odvolávají na knoflíčky, které klidně mohly zdobit elegantní blůzku vaší babičky, když šla na první rande, jiné ponechávají prostor fantazii. Všechny modely jsou vyrobeny předními českými zlatníky z kvalitního stříbra o ryzosti 925/1000, a to bez obsahu niklu. Na své si přijdou ti, kteří dávají přednost minimalistické stříbrné barvě, i ti, jimž více sluší teplejší zlatý odstín. Náušnice jsou totiž k dostání v obou barevných provedeních. Kolekce myslí také na děti, které se mohou ozdobit srdíčkovým modelem Adore mini.

Novou kolekci náušnic Reborn si můžete prohlédnout zde.

Šperky značky USHI jsou česká rodinná firma, kterou v roce 2021 založili Dominika Šťovíčková (známá na sociálních sítích jako MamaDomisha) a populární český youtuber a influencer Erik Meldik. Značka se zaměřuje na tvorbu originálních stříbrných náušnic v nejvyšší kvalitě, které vyrábí přední čeští zlatníci. Jednotlivé modely náušnic pak navrhuje sama Dominika Šťovíčková. Nabídka všech kolekcí náušnic je dostupná na e-shopu značky www.ushi.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *